Про нас

Департамент освіти і науки
Донецької обласної державної адміністрації

Маріупольська спеціальна загальноосвітня
школа — інтернат I-III ступенів № 21
Донецької обласної ради

Рисунок1

Директор школи
Краус Олена Геннадіївна
Педагогічний стаж – 30 років
Стаж роботи  на посаді  — 10 років
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії, дефектолог.

Моє життєве  кредо :

Ми маємо йти в ногу з життям, а школа повинна нас випереджати, тоді наші учні, яких ми так любимо, будуть готові опанувати найновіші технології, керуючись ними змінювати наше життя і життя нашої держави на краще

DSC_6045

У 1933 р. в м. Маріуполі була відкрита школа, яка в 1960 р. реорганізована в школу–інтернат для слабочуючих дітей, з 2000 р. має статус загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ст.
З 2012 р. школа – інтернат має назву: Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа–інтернат І-ІІІ ступенів № 21 Донецької обласної ради.

DSC_6046

ЗАВДАННЯ ШКОЛИ

Головним  завданням школи є навчання, виховання, корекція, соціальна адаптація дітей зі зниженим слухом та порушеннями мовлення.
IMG_6714

При школі функціонує дошкільне відділення, тут навчаються діти віком від 2 років, які за станом слуху і мови потребують допомоги учителя-сурдопедагога або учителя-дефектолога.

IMG_0760

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОШУК

Основна задача педагогічного колективу — формування морально – духовної життєво  компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
У лютому 2009 р. на базі школи – інтернату проходив педпрактикум Донецького облІППО “ Презентація науково – методичного посібника з розвитку слухового сприймання на групових заняттях в 8-10 кл. ”

Рисунок2

РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ШКОЛІ.
УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ:

  • Створена комплексна система автоматизованих робочих місць адміністрації школи та вчителя інформатики.
  • Надання доступу до глобальної мережі Інтернет.
  • Створена шкільна база звітності закладу: ЗНЗ-1, РВК-83.
  • Створений єдиний методичний простір школи з метою  використання  електронних навчальних матеріалів; методичних  посібників тощо.
  • Створена база даних: списки педколективу, учнів, працівників школи, працевлаштування випускників, дітей-інвалідів, дітей під опікою.
  • Річне планування компонентів освітньої діяльності
  • Внутрішньошкільний контроль і управління  навчально-виховним процесом.
  • Аналіз науково-методичного, матеріально-технічного, кадрового, інформаційного забезпечення.

 

У школі — інтернаті постійно проводяться семінари для вчителів та вихователів по використанню інноваційних технологій в навчально — виховному процесі.

Заступник директора з навчально — виховної роботи Лубеннікова С.В і керівники методичних об’єднань сприяють всебічному розвитку дитини, використовуючи в роботі мультимедійні технології.
Корекційно — реабілітаційна служба працює над формуванням вимови і розвитком слухового сприймання учнів за допомогою слухового тренажера «Видима мова» і «Світ звуків».

DIGITAL CAMERA

Заступник директора з виховної роботи Писаренко Л.В. разом з вихователями розробили заходи, які допомагають дитині з вадами слуху та важкими порушеннями мови адаптуватися в навколишньому середовищу, стати корисним для суспільства людиною.

IMG_7792

Школа — інтернат пишається своїми педагогічними кадрами, які складаються з 54 вчителів та вихователів, з яких 21 дефектолог, 11 спеціалістів вищої категорії, 19 спеціалістів першої категорії, 13 спеціалістів другої категорії, 11 спеціалістів.

Завдяки підтримки Донецької обласної державної адміністрації, департамента освіти і науки школа — інтернат має достатню матеріально-технічну базу, яка складається з 29 класних кімнат і кабінетів, кабінету ЛФК, двох комп’ютерних класів, тренажерного залу, майстерень.

IMG_6696

Вихованці школи — інтернату беруть участь в міських, обласних, Всеукраїнських спортивних змаганнях: міні — футболу, баскетболу, настільного — тенісу, футболу, шашок, завжди отримуючи нагороди і медалі.

DSCF0040

Неодноразово колектив хореографічного гуртка «Карнавал» ставав переможцем Всеукраїнського конкурсу «Повір у себе». За активну участь у житті школи діти були нагороджені поїздками в оздоровчий табір «Смарагдове містечко»

фото (62)

фото (66)

Ансамбль жестової пісні «Феєрія» є переможцем багатьох Всеукраїнських конкурсів у номінації «Оригінальний жанр»; володар Гран — прі Міжнародного конкурсу дитячої творчості «Щедрик Ведрик збирає зірочки»

IMG_3250

IMG_3259

Наші учні є студентами Київського університету ім. Драгоманова, Бердянського педагогічного університету, Дніпропетровської металургійної академії, Харківської фізкультурної академії, Херсонського медичного коледжу, Маріупольського індустріального коледжу.